mandag 9. februar 2009

Tri-sports hjemmesider og noget attåt

Hoi hur det går.

Forrige uke var temmelig travel, med balansering av mange prosjekter. På onsdag ferdigstilte jeg programmet for Papirbreddendagene 09, og fredag opprettet jeg de nye websidene til sportsbutikken Tri-sport (finpusset litt gjennom helgen også da, og mere skal til før de er helt ferdige). I tillegg koordinerte jeg en ny brosjyre for Rjukan videregående skoles satsing på idrettslinjen for Telemarkkjøring. At det var en travel uke hersker det liten tvil om, og nå skal det bli deilig å sette litt fokus på skolearbeidet for en stund. Samtidig så er travle dager viktig for fremtiden om jeg skal lykkes med å etablere meg som selvstendig, så det er vanskelig å si nei til ptensielle oppdragsgivere. velvel, dette innlegget var vel noe navnlebeskuende, men det var et flott påskudd for å vise til et par nylig gjennomførte arbeider da. Nettsidene til foretaket er også nesten ferdig. De kan du se HER.

Ingen kommentarer: