mandag 4. mai 2009

Drammensfører

Puhh!

Da er den nye klatreføreren for Drammen og omegn levert til trykkeriet. Om ca 14 dager vil den bli tilgjengelig. For meg så representerer dennen utgivelsen på en måte å slutte en sirkel som startet for ganske lenge siden. Det var egentlig dette med å lage førere eller guidebøker om du vil som fikk meg interessert i å arbeide med grafisk design. Etter mye famling, og prøving og feiling så har det blitt noen utgivelser etter hvert, og denne boken er den femte jeg er delaktig i. Denne boken kommer også paralellt med at jeg avslutter mitt treårige Bachelor studie i Visuell kommunikasjon. i mellomtiden har jeg jo blitt mindre og mindre interessert i klatring, og det kan jo da virke litt rart at jeg lager en guidebok for klatring, men dette henger sammen med at 15 år med klatring i mitt hjemdistrikt har gitt meg mange flotte opplevelser. Nå blir denne utgivelsen enten et veridg punktum, eller iallefall et komma.

Nå er det en uke til jeg skal levere min fordypningoppgave i studiet mitt, så er det å ta fatt på et nytt og spennende kapitel. Nå skal jeg nemlig forsøke å livnære meg som selvstendig utøvende grafisk designer. Det har jeg forsåvidt gjort gjennom hele studietiden, men det skal bli deilig å fokusere 100% på dette.

Dette innlegget var sikkert kjedelig, men for undertegnede så representerer det store skiftninger.

Ingen kommentarer: