fredag 29. mai 2009

Aiai, for et artig halvår

Heh, nå har det blitt lite blogging på denne karen i det siste. Årsaken er enkelt og greit at jeg har hatt mye å henge fingrene i. For min egen del så er det behagelig å oppsummere innimellom, og jeg tenkte at det siste halve året skulle få sin oppsummering nå.
  • Jeg har skrevet og produsert en ny klatreguide til Drammen kalt Drammensgranitt.
  • Jeg har skrevet en fordypningsoppgave som avslutning på mitt studie i visuell kommunikasjon.
  • Jeg har sittet som studentrepresentant i styret ved Høyskolen i Buskerud, en rolle jeg opplever som svært ansvarsfull og krevende med mange tunge saker å sette seg inn i.
  • Jeg har gjennomført den grafiske kommunikasjonen i forbindelse med Papirbreddendagene. Dette var et omfattende arbeide som innebærte utformingen av programmet, annonser på web og i avis, samt produksjon av ulike postere etc. Evalueringen viste siden at webannonsene hadde høy effektivitet, og genererte 50% flere klikk enn hva som var gjennomsnitt for tilsvarende kampanjer.
  • Jeg bidro med formgivning til en utstilling av innsendte bidrag til utsmykningskonkurransen for Union scene og Stordalens nye hotell på Grønland.
  • Jeg har gitt visuell form til dekoren på Ticons nye kontorer. Disse er imidlertid ikke ferdig før i desember, så jeg vet faktisk ikke hvorledes det ferdige resultatet blir seende ut....
  • Jeg har bidratt med bilder fra byen min Drammen i et eiendomsmagasin utgitt av Asplin Ramm, og jeg er som alltid stolt av byen vår da... Det ble en fin reportasje med vekt på bilder av hvor fin byen har blitt.

Nå er studiene ferdige og fremtiden vil bestå av å kunne stå på egne ben. Dette blir selvsagt spennende, men forhåpentligvis går det bra. Nå skal det sykles et par ritt, allerede førstkommende søndag går turen Vestfold rundt. Siden blir det en tur opp til mjøstraktene for å ta turen fra Lillehammer til Oslo. Deretter blir det en tur på festival, nærmere bestemt Roskilde.

Ingen kommentarer: