mandag 28. desember 2009

Året 2009

Nå nærmer vi oss slutten på 2009, og jeg pleier å ta en titt i speilet rundt disse tider. For meg har året vært svært så begivenhetsrikt.
Jeg har avsluttet mitt studie i visuell kommunikasjon. Oppgaven ble belønnet med en god karakter, og kan leses HER (PDF).
Paralellt med fordypningsoppgaven laget jeg en klatreguide for Drammen og omegn som ble godt motatt i klatremiljøet, samt oppnådde gode salgstall.
Jeg begynte å arbeide full tid i mitt eget lille foretak, noe som har resultert i en rekke spennende prosjekter, som du kan lese om HER.
På trimfronten gikk det også ganske bra. Jeg syklet Vestfold rundt for første gang, samt at jeg forbedret tiden min på distensen Lillehammer-Oslo med nesten en time (5.22).

Året 2010 ser ut til å bli enda mer spennende. Jeg starter et samarbeid med John Maudal. Dette samarbeidet fokuserer hovedsakelig på ulike former for kommunikasjons, bilde og filmløsninger. Mer info kan du se HER (PDF).
Jeg har et samarbeide med IT-selskapet Open-C som står overfor spennede utvikling i året 2010.
I tillegg er det en rekke andre spennede prosjekter som ligger og putrer i gryta, men som jeg av ulike årsaker ikke kan gå nærmere inn på for øyeblikket.

Av sportslige utfordringer så ser også 2010 spennende ut. Sammen med min kone skal vi gjennomføre Birkebeinertrippelen (Rennet, Rittet og Løpet). For å bedre seeding til rennet skal vi også delta på det lokale skirennet Hauern (vi deltok strengt tatt i fjor også, men gikk uten tidtaking). I tillegg skal jeg sykle på sykkellaget Team HTC-Pride i flere ritt, med hovedmålet Lillehammer - Oslo.

Hoi for et år det har vært og jammen ser det ikke ut til at året 2010 blir minst like spennende.

Ingen kommentarer: